: nie pali na dwa

Baza znalezionych fraz

Futbolin

witam jestem nowym uzytkownikiem. chodzi o motocykl yamaha xs 360, problem polega na tym, ze na wolnych obrotach pali na tylko jeden cylinder bo tylko jedno kolanko sie nagrzewa, gdy wchodzi na wyzsze obroty czasami zalapuje odrazu i drogi ale nie ma regoly... co to moze byc i jak usunac ta usterke prosze o pomoc


Wymien scwiece i sprawdz filtr powietrza i paliwa.
sprawdz tez kable czy nie sa gdzies obluzowane,ale przedewszystkim swiece zaplonowe.
Zamien najpierw miejscami swiece, jesli nie bedzie zmian- zamien kable jesli dadza sie odkrecic od cewki, potem cewki. Jesli przy tych zabiegach nie poprawi sie, szukaj w gazniku i zasilaniu paliwem.


Ja to bym strzelal w gazniki. Bledna regulacja i za pewne brak synchronizacji i czyszczenia od jakiegos czasu.
Swiece i przewody wynienilem na nowe,sprawdzalem tez zamieniajac je miejscami . Zaplon ustawialem pod stroboskop, bardzo twardo pracowal,wymienilem oba przerywacze, dzisiaj zamoczylem gaznika aby poodmakalo wszysto co moze,jutro zamontuje i ?????????
Dziekuje za rady na dzisiaj, ciekawe co jutro
Dzieki Karus za podpowiedz , okazalo sie ze gaznik musi odlezec w plynach nieco dluzej , tak bardzo jest zasyfiony.
Zegnam do poniedzialku.
No i dalsismy dade
Witam ponownie. Wiec sprawa wyglada nie wesolo, gaznik wyczyszczony wyregulowany ,ustawiony zaplon ,luzy na zaworach - wciaz tak samo. Na wolnych obrotach przy zimnym silniku pracuje jeden tlok,jak jest nagrzanu po przejechaniu 5 km, jego wolne obroty wynosza 4,500, oczywiscie wtedy pracuje na dwa gary. Mam potezny dylemat z ta moja maszyna . Sytuacja staje sie bez nadziejna??????
A sprawdz moze czy rozrzad jest ustawiony poprawnie (czasy zaworow a nie luzy ) i czy linka od ssania chodzi luzno?

A i co mi jeszcze do glowy przyszlo. W jakim stanie jest uszczelka pod glowica??? Bo jak wolne obroty na cieplym silniku sa az tak wyskie i wtedy pali na dwa to moze byc do wymiany. Po prostu ma przedmuchy wiec 0 kompresji na jednym cylindrze na wolnych wiec gazniki ustawiasz tak zeby silnik pracowal. I spoko, pracuje ale na jeden gar bo w drugim brak sprerzania jest. Jak sie nagrzeje to materja oczywiscie sie rozszerza wiec dociska uszczelke na tym nie palacym cylindrze i wtedy zaczynaja pracowac dwa i masz obroty jakie masz dzieki temu.

Wiem, ze to brzmi jak filozofia "mlodego ajnsztajna" ale przerabialem to juz kiedys. No i tyle zmijej strony na dzis.