ďťż

centralny zamek (działał)

Baza znalezionych fraz

Futbolin

Witam forumowiczów.
Jeśli podobny temat był to przepraszam. Moja Zafirka 2.0 DTL 2000 rok, mam problem z centralnym. Mianowicie przestał działać lewy tył (nie otwiera/zamyka) przez pilot/zamek w drzwiach. Teraz we wszystkich drzwiach już przestał działać (klapa bagażnika i wlew paliwa jest sprawny zamyka/otwiera się) natomiast zamki drzwi wydają dźwięk tak jakby miały się zamknąć lecz rygielki drzwi nie chcą drgnąć. Czy po ręcznym wciśnięciu zamka od wewnątrz gdy drzwi były zamknięte mogą wychodzić takie problemy. Może ktoś miał taki problem, jeśli tak proszę o wskazówki do rozwiązania problemu.


A to pewnie masz brak masy.Albo najlepiej zaglądnij na centralkę sterującą i tam może coś nie łączy przy wtyku.Psiknij kontaktem i spróbuj-może pomoże.Jak nie to będziesz musiał podac masę bezpośrednio do siłownika w drzwiach.
a ja mam problem , że nie zamyka mi się prawy tył , fachowiec zakładał mi alarm w zimie, bo nabyłem sobie z chowanym kluczykiem, no i już mi się wtedy te drzwi nie zamykały więc zrobił i było ok przez jakiś czas , i po jakimś czasie znowu sie rygielek ani nie zamyka ani nie otiwera pozostaje bez ruchu, wszystkie drzwi ok tylko aby ten prawy tyl , da rade samemu to zrobic po zdjeciu boczka jakos czy sie trzeba gdzies z tym wybierac?

da rade samemu to zrobic po zdjeciu boczka jakos -jak zdejmiesz boczek tapicerski i wypniesz z kasety rygla wtyczkę,to podepnij do pinów po kolei do każdego, masę z żarówką 12v i zasteruj pilotem.Jeżeli lampka mrugnie to impuls masz,więc centrala podaje i zostaje uzupełnic o masę.Jeśli to nie pomoże to wymiana kasety-pod warunkiem,że prąd dochodzi do niej.Ewentualnie centrala nawala przy wtyku pewnie-to są najczęsztrze przyczyny.


ahaaa , troche jest mieszania, a zaczęło się od tego, ze w zimie w mróz umyłem zosie wodą i gąbką i tak sie zrobiło
Witam ponownie. Problem już rozwiązany, oczywiście dzięki waszej pomocy. Wszystko wyglądało tak:
1) uszkodzone przewody między progiem a drzwiami tylnymi ( z obydwu stron)
2) przepalona ścieżka w centralce sterowania (lutowanie)
Po naprawieniu tych dwóch usterek wszystko jest ok, dzięki
Ps. Lutowania wymagał również kluczyk (przy wymianie baterii łatwo dochodzi do uszkodzenia takich dwóch małych "styków"), oczywiście należało go zaprogramować przez włożenie do stacyjki i wciśnięcie przycisku... GRA i BUCZY
W mojej zafirce też występuje czasami ten problem ale trochę inaczej go rozwiązuje, domowym sposobem. Wszystkie drzwi otwieram (podnoszę do góry 'suwaczki') zatwierdzam na pilocie przyciskiem otwierającym drzwi, następnie zamykam pilotem i wszystko ok.