ďťż

kompresor w bagażniku + uszczelniacz czy dojazdówka

Baza znalezionych fraz

Futbolin

czołem koledzy,

Czy ktoś z Was ma i używał kompresora wbudowanego w boczku bagażnika? Wiecie może jak to ustrojstwo się uruchamia??
Wybieram się w weekend w dłuższą trase i nie mam zapasu tylko ten kompresor z jakimś siuwaksem do uszczelniania dziury w oponie.

pzdr


A nie ma on wtyka do gniazda zapalniczki w bagażniku przypadkiem? , albo jakiegoś prztyczka. Powinno być w instrukcji, jak nie ma tam tego to napisz poszukam gdzies w swoich zasobach ksiązkowych

Ode mnie keine Ahnung, ja na szczęscie mam normalnego zapasa
No to problem rozwiązany - ma wtyk od zapalniczki...
okazało się że kompresor jest dobry - miałem uszkodzony kabelek od gniazda zapalniczki w bagażniku. trochę cyny, lutownica i jest git - działa i pompuje
W sumie to nawet fajna sprawa - nie trzeba jedzic na stację zeby podpompować koła,
ale tak na przyszłość to chyba zaopatrzę się w jakąś dojazdówkę - tak jakośnie mam zaufania do tych dziwnych "szprayów" wpompowywanych do wewnątrz opony.

Zmieniłem trochę temat, żeby go tak od razu nie zamykać

ktoś z Was kiedyś używał takiej opony w sprayu? Zdaje to egzamin?
Trafiło mi się coś takiego użyć. Wypełnia to oponę uszczelniając ją i jest git. Jest też jedno małe ale... nie wszystkie zakłady wulkanizacyjne podejmą się później naprawy takiego koła.
Niestety jeżdżąc np skuterem jest to w 99% przypadków jedyna możliwość zabrania "zapasu". No chyba że jeździsz zabytkową Lambrettą, która ma wspornik z kołem zapasowym.

Na Allegro widziałem kosz do Zefira A/B, który montujesz w oryginalnym miejscu:
http://www.allegro.pl/ite...zafira_a_b.html
Plus koło, nawet pełnowymiarowe i masz święty spokój.

Moim zdaniem to jest najlepsze rozwiązanie.


ale do wersji OPC nie da rady zamontować tego kosza
pod podłogą bagażnika (tam gdzie normalnie jest zapas) idą 2 wydechy
Ojj.. tego nie wiedziałem. W tym wypadku, chyba nie masz większego wyboru. Pozostaje kompresor z uszczelniaczem lub wożenie kółka w bagażniku .
Zakłądy nie podejmują sie naprawy tak załadowanego koła to raz, dwa nie zdaje to specjalnie egzaminu w dużych oponach w których jest wymagane odpowiednio wysokie ciśnienie. Do skutera motoru czy jakiejś 13/14 podejdzie przy wiekszych rozmiarach jest już niedopompowana, tak przynajmniej wyczytałem
Mi kiedyś gwóźdź rozerwał oponę po całym obwodzie (akurat jechałem w trasę kilkaset km.).
Dobrze, że miałem zapas, bo bym za daleko nie dojechał.
Po tym incydencie nie ufam szprejom i wolę wozić kółko w bagażniku.
Dlatego proponuję Ci kupno dojazdówki, nie zajmuje wiele miejsca.

Pozdr.
w dalszą trasę wolałbym zapas - choć kiedyś pod domem gwozdzia trafiłem - a że padało to spraya załadowałem i... tak 2-3 miesiące jezdziłem
pozniej dopiero jak czas znalazłem do łatania pojechałem

wulkanizatorzy łatają takie opony tylko muszą jądokładniej wyczyscic no i nagadać
aktualnie woze zapas i spray
ale ja w Zaf nie mam gazu

używał kompresora wbudowanego w boczku bagażnika?
a ja mam pytanie czy ktos z was wie gdzie mozna takie ustrojstwo dorwać?;)
znajoma z pracy ma takowy w swojej Zoście A, fajny patent przydatny np przy wyjeździe nad wode gdzie trzeba materac nadmuchać a płuca już nie te
Ja Ci mogę sprzedać, ale od VW
a wejdzie w ten trójkącik po prawiej?
Pojęcia nie mam, mogę Ci podać wymiary, ale dopiero jak wrócę do domu.
a ile toto jest w stanie nadmuchac - bo miałem tako z marketu to 2.2 - a po jakims czasie spuchł i do 1.8 dmuchał
Nie wiem, kupiłem z autem, ale wrzuciłem koło.
Nigdy tego nie używałem Ale raczej lepsze od tych markowanych, w końcu firmowane przez grupę VAG.

a ile toto jest w stanie nadmuchac - bo miałem tako z marketu to 2.2 - a po jakims czasie spuchł i do 1.8 dmuchał

Ten oryginalny GM-owski ma zegar do 6 MPa - ale nie wiem czy tyle da radę.
W każdym razie do 2,7- 2,8 daje rade bo pompowałem tak wczoraj...
też mam zestaw naprawczy, jednak zamierzam zainstalować wspomniany kosz na zapas i kółko pod podłogę