ďťż

: R1 2005 r USA dławi się czasem przy nagłym odkręceniu..

Baza znalezionych fraz

Futbolin

Jak w temacie problem występuje tylko podczas obciązenia silnika na 1 biegu np jadąc 20 km/h po strzale z manetki potrafi się lekko zdławić po czym zaczyna się ciąg jaki przystało na R1..

Proszę o pomoć bo wiem że użytkownicy erłana spotykają się z takim problem i to nawet w rocznikach 07/08.

Pozdrawiam


sluchaj u mnie jest tak samo to sa litry motocykle które kochaja wysokie obroty to ze sie dlawi nie koniecznie swiadczy o jakiejs wadzie. sprobuj zmienic bieg 1 na 2 przy powiedzmy 6000obr/min i wtedy zobacz czy sie dlawi tylko uwazaj aby ci kola nie podniosło .

pozdrowionka:)
Kolego zybel, mam wrazenie ze ta r1 jest twoim pierwszym moto,bez obrazy ale nie zadawalbys takich nie sensownych pytan. Przeciez na obrotomierzu nie masz 6-7 tys jak w dieslu ,ze ma 'ciagnac' od dolu tylko przy tych obrotach dopiero motocykl lapie tzw.kopa. Powodzenia w nadchodzacym sezonie
Spoko Przemek pytanie wcale nie jest bez sensu. Mistrz z nieba nie spada a swoja maszyne trzeba najpierw poznac. To trwa. To co ja zwasze trawie, sprawdzic siwece i filtry, nowe (jesli moto ogolnie dobrze chodzi) moga odzywic motor w nieoczekiwany sposob.


Kolego Chrissig dzięki za spostrzeżenie może i masz racje poznaje ten motor ale mam wrażenie że nie miałem tego na początku kiedy go kupiłem choć fakt nie odważyłem się odkręcic mocniej manetki heh.

Do kolegi Przemka, masz racje że jest to mój pierwszy większy motor i nie chodzi mi o to że na niskich obrotach słabo ciągnie bo to normalalne w końcu silnik wysoko obrotowy. Cała sprawa polega na odkręceniu manetki kiedy robie to liniowo motor naprawde fajnie przyśpiesza już od 3 tyś obrotów natomiast kiedy nagle odkręce manetke robi się czasem dziura- motor przerywa na setne sekundy.

Jeśli chodzi o świece to są praktycznie nowe zalecane przez producenta a filtr powietrza czysty i oryginał.

Pzdr..
Sprawdz EXUP-a moze sie za pozno otwierac jesli na poczatku tego nie miales. Nawet jak pojedziesz do serwisu z tym to nie spodziewaj sie jakiegos duzego wydatku. Opcja jest zawsze zamontowanie powercomandera/ dyno-jetow i ukladu przelotoweg (kompletnego) bez EXUP-a. Troche zmienia to przebieg krzywej mocy i momentu (na dole obrotow bedzie mol ale na gorze za to spod tylka bedzie wyjezdzac na kazdym biegu. Zakres sredni obrotow pozostaje ten sam przy dobrej regulacji ukladu paliwiwego).
moze paliwa slabego zalales
moze paliwa slabego zalales paliwo tu nie ma nic do czynienia bo producenci motocykli podaja 91 oktanow jako paliwo jakie trzeba minimalnie tankowac,a takiego nie ma na stacjach.A druga sprawa moto by wogule szwankowalo gdyby paliwo bylo felerne,a nie tylko na niskich obrotach i przy gwaltownym dodaniu gazu.
Sprzęt może być ofiarą nieumiejętnego "usprawniania".
No Geni to tez. Ale narazie nie podejrzewajmy najgorszego. Niwch Zybel posprawdza i poeksperymentuje ze wszystkimi poradami to pozniej mozemu powiedziec co jest (jesli sie nie poprawi)