ďťż

Diablo 3

Baza znalezionych fraz

Futbolin

Witam,

Temat poświęcony nowinkom związanym za Diablo 3. Znajdziesz tu także tapetki oraz nowe trailery.

Zapraszam


Kilka podstawowych klas

Klasa: Barbarzyńca

Barbarzyńca (Barbarian) to znana wszystkim z poprzedniej części klasa postaci reprezentująca wojownika walczącego przede wszystkim wręcz. Względem Diablo 2 Barbarzyńca z najnowszej odsłony serii zmienił się niewiele - jest to nadal maszyna do zabijania dzięki Trąbie Powietrznej (Whirlwind), zachowało się również kilka okrzyków znanych nam z "dwójki", między innymi te podnoszące defensywę całej drużyny. Dzięki nowemu systemowi Barbarzyńcą gra się jeszcze bardziej dynamicznie - jak przyznał sam pracownik Blizzarda, firmę zainspirował God of War i rzeczywiście widać to w atakach z wyskoku tej postaci. Cechą wyróżniającą Barbarzyńcy pozostają okrzyki i wysoka defensywa.

Barbarzyńcy to wielcy wojownicy czczący Szczyt Arreat, dawniej mający za zadanie chronić górę za wszelką cenę. Będąc częstym widokiem jeszcze ponad dwie dekady temu, obecnie są rzadko spotykani, przez wielu uznani za nieistniejącą już rasę.



Klasa: Szaman

Szaman (Witch Doctor) jest wybuchową mieszanką Czarodzieja oraz Nekromanty a w serii Diablo widzimy go pierwszy raz. Jest w stanie nasłać na swoich wrogów Szarańczę (Swarm) lub rzucać w nich kulami ognia, ale swój dystans trzyma za pomocą ściany Zombie (Wall of Zombies) oraz przywołańców, które może - w razie potrzeby - wysadzić w powietrze zadając dodatkowe obrażenia przeciwnikom.

Szamani w Diablo 3 pochodzą z Plemienia Pięciu Wzgórz (Tribe of the Five Hills) z regionu Teganze w dżunglach Toraji. Szamani kierują się poświęceniem oraz pełną solidarnością ze swoim plemieniem. Za pomocą magicznych rytuałów, koncentracji i korzystając z odpowiednich korzeni i roślin z dżungli są w stanie wejść w Trans Ducha (Ghost Trance) i zestroić się z krainą zwaną przez nich Mbwiru Eikura - Nieuformowanym Lądem (Unformed Land). Plemię Pięciu Wzgórz często angażuję się w walkę z Klanem Siedmiu Kamieni (Clan of the Seven Stones) i Plemieniem Zachmurzonej Doliny (Tribe of the Clouded Valley) o prym w przeprowadzaniu rytuałów.


Umiejętności

Umiejętności: Barbarzyńca

Okrzyk Bojowy (Battle Cry)
Wykrzykujesz ostrzeżenie podnosząc obronę pobliskich członków drużyny.

Dane dla poz. 5/10:
Zasięg: 4,5 metra
Stamina: 35
Zwiększenie Obrony: +200%
Czas Trwania: 300 sekund

Wściekła Szarża (Furious Charge)
Szarżujesz prosto na wroga niszcząc wszystko na swej drodze.

Dane dla poz. 1/1:
Furia: 20
Obrażenia Pierwszorzędne: 110%
Obrażenia Drugorzędne: 110%
Zasięg: 26 metrów

Młot Starożytnych (Hammer of the Ancients)
Potężny atak, który ma zwiększoną szansę na krytyczne uderzenie.

Dane dla poz. 4/5:
Stamina: 16
Obrażenia: 225% broni plus dodatkowe 14 fizycznych
Zwiększona Szansa na Uderzenie Krytyczne: +25%
Zasięg: 26 metrów

Trąba Powietrzna (Whirlwind)
Stań się cyklonem atakującym wszystko na swej drodze.

Dane dla poz. 1/20:
Furia: 1
Obrażenia: 25% obrażeń broni



Reszta umiejetności z gameplaya

Umiejętności: Czarownik

Przerażenie (Horrify)
Widmo maski przeraża wszystkich pobliskich wrogów zmuszając ich do ucieczki w strachu.

Dane dla poz. 3/5:
Koszt Many: 10
Zasięg: 6 metrów
Czas Trwania Strachu: 1-2 sekundy Czas Trwania Maski: 5 sekund

Sciana Żywych Trupów (Wall of Zombies)
Żywe trupy wydobywają się z ziemi by atakować twoich wrogów.

Dane dla poz. 4/5:
Obrażenia Żywych Trupów: 15



Reszta umiejetności z gameplaya
Fabuła

Akcja w Diablo 3 toczy się dwadzieścia lat po wydarzeniach z Diablo 2: Lord of Destruction. Bohaterowie stojący za pokonaniem Mrocznej Trójcy oszaleli na skutek tego przez co musieli przejść aby pokonać Mefista, Diablo i Baala, inni zdołali o zajściach zapomnieć. Tristram zostało stopniowo odbudowane, inne miasta rozwinęły się dzięki względnemu pokojowi. Dwie dekady od zniszczenia Kamienia świata przez archanioła Tyraela Decard Cain przybywa do katedry w Tristram aby zbadać tajemnicze źródła niedawno odkrytego zła. Gdy kometa spada na legendarne miasto, wzywa do boju bohaterów z całego Sanktuarium. Cain podejrzewa, że tym razem czoła trzeba będzie stawić nie tylko Piekłu ale i Niebiosom.

Nie jest pewne czy i jak Diablo powróci pośród żywych. Twórcy obiecują spotkania z czterema demonami, które odpowiedzialne były za wygnanie Mrocznej Trójcy z Płonących Piekieł: Azmodanem, Belialem, Andariel i Durielem. Niemal na pewno zobaczemy też Tyraela. "Pewniakiem" jest Decard Cain i kilka innych postaci znanych z poprzednich części Diablo.




System i mechanika

System i mechanika gry w Diablo 3 stoi za przystępnością rozgrywki i zabawą z walki. Obecnie wiadomo tylko kilka rzeczy dotyczących systemu gry i wygląda na to, że twórcy trzeciego "diabła" pozostaną przy starych i sprawdzonych rozwiązaniach. Wciąż mamy losowe poziomy, losowe przedmioty i losowych mini-bossów. Przedmioty nadal dzielą się na rzadsze (złote, fioletowe) i bardziej pospolite (białe). Każda klasa ma osobny, indywidualny wygląd dla każdego rodzaju zbroi. Mamy nadal wszelkiego rodzaju topory, miecze, młoty, laski, noże do rzucania i inne cuda na kiju. Wciąż mamy do czynienia z "szatkownicą" - Blizzard potwierdził, że do wycięcia będzie jeszcze więcej wrogów niż od patcha 1.10 w Diablo 2.

Pomimo tego wszystkiego, nie brakuje w Diablo 3 nowości. Zmiany są subtelne, ale zauważalne. Po pierwsze Blizzardowi udało się pozbyć "kradnięcia" przedmiotów - teraz gracz zobaczy na ziemi tylko te, które są przeznaczone dla niego bez możliwości zwinięcia skarbów drugiej postaci. Kontynuując temat wypadających z potworów rzeczy - teraz wrogowie będą upuszczać kule odnawiające nam życie aby jak najlepiej zminimalizować czas między kolejnymi walkami. Nie wiadomo jak na razie czy podobnie będzie z odnawianiem many. Barbarzyńca nie bedzie się jednak tym martwił - zamiast magicznej energii ma on coś na wzór zasobów furii i to nią kosztować nas będzie aktywowanie umiejętności "barba". Co do umiejętności - kilka z nich pojawi się na pasku tuż obok wskaźników życia i many - aby aktywować jakąś umiejętność wystarczy wcisnąć cyfrę na klawiaturze zamiast wybierać F1-F12 i "dusić" myszkę. Aby zmniejszyć stopień znęcania się nad nią, gracz będzie mógł posłużyć się elementami otoczenia aby zgładzić wielu wrogów na raz, np. poprzez zwalenie na przeciwnika ściany.

Blizzard obiecał sporo questów i to, że wiele z nich będzie losowymi zadaniami (raz się na nie natkniemy, raz nie). Firma ma również zamiar poprzez questy opowiedzieć historię postaci, więc prawdopodobnie ujrzymy misje tylko dla nej klasy bohatera.


Tapety
Rozdzielczość (1024x768)






Cinematic Trailer

Link 1