Futbolin
witam, posiadam od paru miesiecy xs 1100 odnawiam caly motor malowanie itp poniewaz stal pare lat pod chmurka, silnik pracuje da sie jezdzic ale skrzynia to koszmar, najpierw problem z 2 biegem wyskskiwal pozniej nie bylo jedynki ale z dwojki mozna bylo startowac , wiem ze napewno cos z automatem pytanie czy cza caly wymienic i tylko jakies elemety??
pozdrawiam i prosze o pomoc
Naprawa drugiego biegu (i innych) polega na usunieciu luzu na walku wodzikow tego biegu i lekkiej zmianie toru prowadzenia na walku przelaczajacym biegi (np. napawanie, czerwone zaznaczenie na walku): http://www.xs1100-forum.de/t503f13-Gang.html , w miejscu styku wodzika z kolem zebatym 2b. dla zwiekszenia jego glebokosci wskoku dodaje sie podkladke na walek(pasujaca srednica i jakosc materialu). Przelaczanie w skrzyni: http://www.xs1100-forum.de/file.php?url=http%3A%2F%2Ffiles.homepagemodules.de%2Fb172816%2Ff13t503p2415n1.pdf&r=&content=RE%3A+2.Gang . Mozna zmienic polozenie kola 2.biegu przez stoczenie bocznej scianki kola 5.biegu i dodanie podkladki dystansowej (j.w.): http://loibner.lo.funpic.de/2te_gang.htm . Jezeli otwierasz skrzynie i masz dostep do nowych cz. do sensowna staje sie wymiana na nowe. Opisana modyfikacja w przypadku uz. starych cz. Jezeli niemiecki nie jest Ci obcy: http://www.transeurope.de/motorraeder/400000_km_-_klub/peter/XS1100_Bericht_Kemm_neu.pdf . Schemat: http://www.old-shoebox.com/docs/SportColourWiringDiagram.pdf .
witam, dzieki stary o to mi chodzilo, teraz wiem na czym stoje, jeszcze raz dzieki i pozdrawiam