Futbolin
Witam szanownych forumowiczow:) od tygodnia jestem posiadaczem Zafirki szczesliwym (ale od dwoch dni troche jakby mniej )powodem zmartwienia jest to ze cos sie porypalo w elektryce a mianowicie:przegladalem forum dobrych pare godzin i nie moge znalesc zadnej podpowiedzi wiec jezeli moge zapytac szanownych.Mam problem z odpaleniem autka po przekreceniu stacyjki przygasaja kontrolki na desce i swiatelko wew. a w komorze silnika slychac brzeczenie z tylu silnika i niestety rozrusznik nie kreci.Dwa dni temu po rozruchu po ok 2min. zapalila sie kontr. ladowania po zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu ponownie 2 min. i lampka swieci.Wykonalem operacje jak pisal Imalas sprawdzenie napiecia przez komputerhttp://www.zafira...owania&start=15 i jest tak :bez zaplonu 12.2V po przekreceniu stacyjki bez rozruchu 8.7V bede bardzo wdzieczny za jaka kolwiek podpowiedz
Hmmmm
Być może kilka awarii się na siebie nałożyło.
Rozrusznik: ile km/mil ma Twoja Zafirka --- ta usterka jest z tym powiązana
Altek: jakie masz ładowanie na włączonym silniku, z odbiornikami i bez?
Spróbuj ustalić jaki masz alternator Denso czy Bosch. Jak denso to pewnie diody poszly, najlepiej zmienić na jakiegoś innego producenta, niekoniecznie jest sens regenerować IMO.
Rozrusznik można spokojnie regenerować
Wstępnie to tyle co mam na myśli.
P.S. Ten Twój nick bardzo motoryzacyjny
dzieki lorry za podpowiedz:)mam jeszcze pytanko odnosnie cyferek co sie pokazuja w trybie sprawdzania napiecia w sposob jaki podany byl w linku moze tam jest jakas podpowiedz?moze jakis kod gdzie powinienem szukac?z gory dzieki:)
witajcie Szanowni dzisiaj wlasnie zczytalem bledy w sposob jak piszecie czyli hamulec i gaz do dechy i II pozycja kluczyk pokazalo sie 062102 czyli prawdopodobnie alternator drugi to 007071-ale nie moge znalesc co to za blad prosze wiec o podpowiedz z gory dzieki
P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
lub
P0621 Obwód sterujący L lampą alternatora - usterka
P0707 Transmission Range Sensor Circuit Low Input
lub
P0707 Czujnik zakresu przełożenia - niskie wejście
czyli jutro wymiana alterka?i co dalej?oby sie na tym skonczylo:)
Witam ponownie wlasnie wyjechałem z serwisu po wymianie alterka i akumulatora.Tak jak pisaliscie był denso(jest bosh:))autko odpaliło bez problemu.Sprawdzilem ponownie kody błędów metodą hamulec gaz i teraz mam takie 007074 oraz 050074 ale nadal jak sie odczytuje je to nie wiem i jak je ewentualnie wykasowac i czy to cos pomoze? prosze o rade z gory dzieki
Alternatory w (Choplach)sa jakies felerne prawie w kazdym wymienialem.
P0500 Vehicle Speed Sensor Malfunction
lub
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit High Input C-22
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Incorrect Signal C-22
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Range/Performance C-22
lub
P0500 Obwód sensora prędkości pojazdu Zakres /Działanie
P0500 Brak sygnału obwodu czujnika prędkości pojazdu
P0500 Nieprawidłowy sygnał obwodu sensora prędkości pojazdu
natomiast P0707 - znaczenie jak wyżej.
Odnośnie skasowania błędów, to masz serwisowy Tech2 lub od kogoś zaprzyjaźnionego jakiś fejs, np. Op-Com
a jeszcze jedno pytanko: czy mogę jezdzic z tymi błędami i czy czegoś się nie uszkodzi przez jazdę?
Możesz spokojnie jeździć wybiło je zapewne ze względu na aku padniety i alternator. Ew. rozepnij na dlużej aku, moze wykasuje. Najpewniej i najtaniej OpCom
Błedy mają tylko sygnalizowac co nie teges
To naprawę robiło ASO i nie wykasowali błędów?Ehhh serwisy...
Hej Wszystkim ja juz sam nie wiem co o tym myslec czy ja mam jakiegos pecha czy te autka tak maja wymienilem alterek aku a dzisiaj odezwal sie pasek na altku piszczy okrutnie i pokazal sie nowy blad 038008 z wykazu odczytalem ze to swiece zarowe poprawcie mnie jezeli sie myle bo nie wiem czy wreszcie nauczylem sie odczytywac kody czy dalej jestem noga w tym temacie pozdro dla wszystkich milego relaxu
No i zrobione wszystko smiga:D dzieki szanownym kolegom za podpowiedzi i porady po malych przejsciach ale i tak pokochalem to autko jest zacne trzeba przyznac