Futbolin
Witam.
Chciałbym wszystkich forumowiczów, obecnych jak i potencjalnych klientów Expekt.com ostrzec przed tym złodziejskim i oszukańczym pseudo-serwisem bukmacherskim.
Krótko opisze oszustwo jakiego zostałem wraz z ojcem ofiarą na Expekt.com.
Razem z ojcem posiadaliśmy w expekcie dwa konta od ponad dwóch lat. Przeszliśmy cały proces weryfikacji tożsamości, adresu itp. Korzystaliśmy z serwisu dosyć aktywnie regularnie grając w zakłady bukmacherskie za mniejsze kwoty (do 100 zł), na początku również graliśmy oboje w pokera oferowanego na stronie. Jednym słowem wszystko było ok, nie było żadnych zastrzeżeń, support na każdym kroku zachęcał do gry i wpłacania kolejnych pieniędzy.
Wszystko się popsuło pewnego popołudnia dnia 5.X.2009r. kiedy to wraz z ojcem postanowiliśmy postawić zakłady na mecz towarzyski w piłkę nożną Kuwejt - Libia na ilość strzelonych bramek za łączno kwotę ok 1600 zł ( ojciec dwa kupony po 489 zł , ja kupon za 483 zł i kupon za 179 zł). Zakłady zostały przyjęte przez expekt.com. Jednakże ok.3 godzin przed planowym rozpoczęciem meczu o godz 17.00 dostajemy maile odnośnie anulowania zakładów i zwrotu stawek po kursie 1.0. Pieniądze zostały zwrócone na nasze konta. Wszystko ok , bukmacher ma prawo zgodnie z regulaminem anulować zakłady z przyczyn podanych w wcześniej wspomnianym regulaminie.
Co się dzieje dalej? A więc nadchodzi godzina 18.53 a więc parę minut po zakończeniu opisanego wyżej spotkania Kuwejt - Libia gdy otrzymujemy maile z Expekt.com z informacją, że jednak cudownie nasze kupony (które zostały wcześniej anulowane) zostały z powrotem zaakceptowane i w związku z tym przegraliśmy nasze pieniądze... Mówiąc krótko: expekt.com znając już korzystny dla nich wynik postanowił bezczelnie przywrócić anulowane kupony jednocześnie zabierając wcześniej zwrócone na nasze konta stawki!
Jako że z firmą bukmacherską expekt.com nie ma żadnego kontaktu za wyjątkiem maila, następnego ranka ojciec rozpoczął mailową procedurę wyjaśniania jak to możliwe ze taka sytuacja miała miejsce, głęboko przekonany że musiał nastąpić jakiś błąd który zostanie bardzo szybko naprawiony.
Z tłumaczeniem z jakim spotkał się w kolejnych (prawie 30-stu mailach) nie śniło nam się spotkać nawet w najgorszych snach... Według polskiego supportu ( Piotr Chojnacki i Marcin Wilk) wszystko odbyło się zgodnie z zasadami, pieniądze zostały przegrane, sprawa definitywnie zamknięta. Wszystko było tłumaczone w każdym mailu inaczej. Poczynając od błędów w druku i transmisji a kończąc na arbitralnej możliwości expekt.com do decydowania po rozegranych spotkaniach i znanych wynikach o anulowaniu i przywracaniu zawartych zakładów. Najśmieszniejsze jest fakt, iż eksperci z polskiego supportu usilnie tłumaczyli się kiedy to oni mogą anulować zakłady, nie rozumiejąc bądź nie chcąc zrozumieć że sednem tego oszustwa i moich zastrzeżeń jest fakt absurdalnego i niedopuszczalnego w żadnym regulaminie powtórnego przywrócenia anulowanych wcześniej zakładów gdy znane są już wyniki zdarzeń sportowych.
Po 3 dniach bzdurnych, absurdalnych i nielogicznych argumentów strony expekt.com , gdy sami ukręcili na siebie bata, orientują się, że wraz z synem mamy dwa konta na to samo domostwo (ku ich uciesze i spadnięciu kamienia z serca). Należy podkreślić, iż orientują się dopiero po 3 dniach! Wcześniej cały czas tłumaczą że mają prawo anulować zakłady wg własnego „widzi mi się”.
Trzeba przyznać, że przez niedopatrzenie faktycznie posiadaliśmy z ojcem dwa konta na jedno domostwo (mimo iż mieszkamy pod innymi adresami w innych miejscowościach). Co kompletnie nie usprawiedliwia kradzieży środków pieniężnych z naszych kont. Po pierwsze dlaczego przez dwa lata obstawiamy i gramy w pokera mając dwa konta na jedno domostwo i nikt nie tego nie zauważa, przeszliśmy pomyślnie wszystkie etapy weryfikacji (wysłanie skanu dowodu itp), mało tego ponad miesiąc temu okazało się że ojca konto jest zablokowane, zgłosił się do expekt.com o wyjaśnienia, napisali mu że jest zablokowane dlatego iż posiada rzekomo dwa konta (konto moje cały czas jest aktywne), poprosili o ponowne wysłanie dowodu tożsamości i UWAGA: Ci sami pracownicy (Marcin Wilk i Piotr Chojnacki) odblokowują ojca konto i gorąco polecają się na przyszłość w razie jakichkolwiek problemów z złożeniem depozytu!!! Dlaczego ich system dopuścił taką możliwość , dlaczego wszystko wg ich jako pracowników jest w porządku i najważniejsze dlaczego zauważają to dopiero wówczas gdy ma miejsce kradzież środków z mojego i syna konta?
Odpowiedzi są dwie: albo doskonali wiedzieli od samego początku o fakcie posiadania przez nas dwóch kont na jedno domostwo i niczym złodziej czyhający na najlepszą okazję do zwinięcia pieniędzy z portfela poczekali aż w końcu po okresie stawiania mniejszych kwot "wychylimy się" i postawimy większe stawki żeby móc bezkarnie ukraść nasze środki finansowe, albo faktycznie nie zdawali sobie sprawy z posiadania przez nas dwóch konto , co jest niewiarygodnym niedopatrzeniem z ich strony i usiłowali bezczelnie okraść nas tłumacząc to przez 3 dni (co jest bardzo ważne - 3 dni tłumaczeń nie odnośnie posiadania podwójnego konta ale odnośnie możliwości anulowanie i zaakceptowania kuponów) w sposób bzdurny i absurdalny, nie poparty w żaden sposób przepisami regulaminu.
Podsumowując wszystko: Expekt.com najpierw anulował postawione zakłady, po czym gdy znał już wynik meczu, ponownie je zaakceptował zabierając (czyt. kradnąc) nasze pieniądze. Nie zmienia faktu oszustwa posiadanie przez nas dwóch kont , wręcz świadczy to jeszcze gorzej o skali i perfidności oszustwa - czekali ponad dwa lata na postawienie przez nas większych kwot żeby nas okraść w biały dzień . Kończąc, sprawa została skierowana do instytucji nadzorującej - The Lotteries and Gaming Authority (LGA) na Malcie.
Wszystkich graczy którzy mają albo zamierzają mieć konto na expekt.com szczerze ostrzegam przed tym bukmacherem i nawet największemu wrogowi nie życzę padnięcia ofiarą tych oszustów, nie wspominając już o kontakcie z polskim supportem ( Marcin Wilk i Piotr Chojnacki).
Tak na marginesie: czy wyobrażacie sobie że ma miejsce sytuacja odwrotna , a mianowicie kupony zostają anulowane przed meczem a gdy się okazuję że jednak kupony okazałyby się dla gracza zwycięskie- expekt.com niczym mikołaj na gwiazdkę przywraca nasze kupony i wypłaca nam pieniążki?:) NIE MA TAKIEJ OPCJI
Wszystkie maile przedkładam każdemu do wglądu pod adresem: http://rapidshare.com/fil...xpekt-maile.rar
Na forum typujemy.org gdzie odpowiedzi udziela sam support expektu już dwa razy usunięto moje konto i moje posty opisujące cały proceder oszustwa. Widać jak boją się dyskusji w gronie publicznym , na maile, prywatnie , ciągle piszą ze wszystko dokładnie wyjaśnią każdemu forumowiczowi, a tu proszę, wolą usunąć posty i konta niż udzielić rzetelnych wyjaśnień. Zwykłe tchórze. Nic bardziej nie świadczy o prawdziwości moich zarzutów niż usuwanie moich postów bez żadnej podstawy regulaminowej!
Moim zdaniem Expekt ma jednak tutaj rację, pomyłki technicznie się zdarzają.