Futbolin
problem polega na tymiż po wymianie alternatora nie chce mi zgasnąć kontrolka silnika .
podczas gdy wymieniałem alternator zapomniałem odłączyć akumulator. wtedy styknęły się kable. mocno zaiskrzyło. w instrukcji piszą że katalizator nadaje się od wymiany. wczoraj włączyło mi się wypalanie DPF. ostatnie wypalanie filtra włączyło się 5,5 tyś km.
gdy robilem test metodą gaz hamulec wyskoczyly mi błędy jeden z nich to 161600 do wieczroa przyniosę reszte błędów.
pomożecie??
PS: 23.o7.2010 wracam do polski z Londynu boję się że po drodze wyskoczy mi awaria.
tez mam ten błąd
LORRY mi odpowiedział że jest to
Bład od immo, za szybko przekrecasz kluczyk...
Odczekać co kazda pozycje z 2-3 sek i nie powinno byc.
u mnie pomogło
niestety nie pomogło
wyskoczyły mi jeszcze błędy:
108
2139
1613
1614
1616
możecie mi je przetłumaczyć?
P0108 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit High Input
lub
P0108 Czujnik ciśnienia absol. kolektora/ciśnienia atmosferycznego - wysoki sygnał wejściowy
lub
P0108 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
P1613 Loss of DIM Serial Data
lub
P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1614 Loss of RIM Serial Data
lub
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06
P1614 Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-06
P1616 CIM (Steering Column Module) Wrong Environment Identifier Immobiliser B-006
dzięki lecz mam większy problem.
czy jest możliwe żeby auto rozłączyło mi manualną skrzynie biegów??
drążek jest luźny wg biegi nie chcą wskoczyć. auto odpala bezproblemów lecz nie da się jeździć.
drążek jest luźny między biegami 1 a 2 nie zatrzymuje się nawet na luzie
a wskakuje ci wogole jakis bieg ??
tzn. chcesz wrzucić jedynkę a masz trójkę ??