Futbolin
Metoda "MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ" by edi8
Aby wyeliminować stały problem większości graczy obstawiających kupony kilkuzdarzeniowe czyli ako i przegrywających przez jedną niemiłą "niespodziankę" - przedstawiam sposób grania nazwany przeze mnie metodą
"MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ!"
Gra polega na wybraniu z oferty 3 zdarzeń z możliwymi 2 opcjami wynikowymi np.typu :
a/ ilość setów w tenisie
b/ kto wygra w tenisie , siatkówce
c/ under/over
Wybieramy 3 zdarzenia o zrównoważonych kursach 1.8-1.8 lub jeszcze lepszych 1.85-1.85 czy 1.9-1.9 jeśli takie znajdziemy i przeprowadzamy najstaranniejszą analizę , w wyniku której wybieramy naszym zdaniem 3 typy o największych wg nas szansach trafienia.
Dla 3 zdarzeń z grup A,B,C niech będą to te pierwsze w zestawie:
A 1-2 kursy: 1.8-1.8
B 3-4 kursy: 1.8-1.8
C 5-6 kursy: 1.8-1.8
Czyli naszym wyborem są w tym przykładzie te 3 zdarzenia : 1-3-5
ale teraz zgodnie z nazwą tej metody gry i najczęstszą praktyką wynikającą z realnej gry - gdzie przegrywamy przy grze na 3 zdarzenia przez 1 "wybuch" - typujemy 3 kupony , czyli zagrywamy tak aby ten 1 błąd w 3 zdarzeniach dał nam i tak wygraną.
A zatem gramy 3 takie kupony:
1-4-5 ( wygramy przy 1 błędzie w zdarzeniu B )
1-3-6 ( wygramy przy 1 błędzie w zdarzeniu C )
2-3-5 ( wygramy przy 1 błędzie w zdarzeniu A )
Gra na 3 kupony to koszt 3 jednostki a za wygrany 1 kupon mamy:1.8x1.8x1.8=5.832
5.832-3=2.832 jednostki
2.832:3x100=94,40%
Zysk netto to 94,40% od wsadu na grę.
Taka gra wobec ako wygranego kuponu wynoszącego 5.832 jest równoznaczna z grą singla z kursem 1.944 - ponieważ 5.832:3=1.944.
Ten kurs kuponu ( przykładowo wyliczony tu dla jego składowych zdarzeń po 1.80 ) jest na tyle wysoki , że umożliwia zbudowanie spokojnej tabelki stawek dla zabezpieczenia zysku w perspektywie trafienia w w/w konfiguracji , czyli popełnienia 1 błędu wśród 3 typowanych zdarzeń.
I jeszcze trochę matematyki:
3 zdarzenia dwudrogowe dają 8 możliwych opcji wynikowych , bo 2x2x2=8 a w tej metodzie wykorzystujemy 3 z nich , czyli 3:8x100=37,5% ze wszystkich możliwych i takie są nasze matematyczne szanse na wygranie tego jednego kuponu...
Oczywiście można podnieść nasze przedmeczowe matematyczne szanse do 50% , poprzez dodanie 4. kuponu z tym wstępnie w najlepszej intencji typowanym wynikiem 3 zdarzeń - ale odbędzie się to kosztem zmniejszenia zysku z takiej gry , bo kurs ako 5.832:4=1.458 , choć wtedy wygrywamy na 100% zarówno przy:
a/ braku błędu w typowaniu
b/ przy 1 błędzie wśród 3 typów
a przegrywamy przy 2 lub 3 błędach.
Tę metodę gry stanowczo jednak odradzam tak licznym w naszym światku graczy koleżankom i kolegom , którzy NIGDY nie mają problemu z poprawnym wytypowaniem 3 zdarzeń....
Czyli "MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ!"
Pzdr.
edi8
c.d.
Jeśli jednak z analizy Twojej własnej gry na 3 zdarzenia dwuwynikowe o równoważnych kursach np.oba po 1.8-1.8 czy po 1.85-1.85 lub 1.9-1.9 wynika , że najczęściej albo masz poprawnie wytypowane 3 z nich lub doznajesz porażki poprzez przegrane 2z3 typów , to graj tak:
TYPY po analizie:1-3-5
Typy do grania moją metodą:
a/ 1-4-6 ( wygrasz przy 2 błędach: w zdarzeniach B/C )
b/ 2-3-6 ( wygrasz przy 2 błędach: w zdarzeniach A/C )
c/ 2-4-5 ( wygrasz przy 2 błędach: w zdarzeniach A/B )
Ponadto: grając nim u buków netowych bez podatku i z lepszymi kursami na zdarzenia dwuwynikowe czyli po 1.90 - 1.90 mamy ako tego 1 wygranego kuponu:
1.9x1.9x1.9=6.859 czyli można grać nim aż 6 zakładów:
a/ 3 opcje z 1 niespodzianką
b/ 3 opcje z 2 niespodziankami
i nadal być na plusie... bo 6.859-6jednostek=0.859
0.858:6x100=14.317% ZYSKU NETTO a polem ryzyka pozostają tylko 2 z 8 możliwości wyników 3 takich zdarzeń dwuwynikowych.
Czyli nie ma jak system "MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ!"
Pzdr.
edi8