Futbolin
Jeżeli jest mowa o postojówkach , to co powiecie na wymianę zwykłych H7 na taki zestaw http://aukcja.interia.pl/...?item=879742457
na wymianę zwykłych H7 ale postojówek czy głownych
Jeżeli jest mowa o postojówkach , to co powiecie na wymianę zwykłych H7 na taki zestaw http://aukcja.interia.pl/...?item=879742457
Ciekawe czy przetwornice są hermetyczne?
Tera dopiero luknąłem w ten link no i:
hajduk24, jak coś nie w temacie to zakładaj nowy a nie rób syfu
Osobiście odradzam montowanie HIDów gdyż:
- dają mnóstwo światła, ale nie świecą tam gdzie powinny i lepsze oświetlenie jest złudne
- jakakolwiek kontrola Policji czy przegląd--- dowodziku żegnaj
- stłuczka lub wypadek (czego nie życzę)--- żegnaj odszkodowanko (niehomologowane zmiany w kluczowych elementach pojazdu)
-- pierońskie oślepianie innych zwłaszcza w przypadku zwykłych reflektorów
-- w czasie mgły nie idzie na tym kompletnie jechać
Jesli już koniecznie lepsze oświetlenie to proponuje zainwestować w porzadne żarówki z ew. z efektem Xenon. Najlepsze to Philips i Osram
A cena całego zestawu sugeruje że to największy shit
Opiszę pokrótce moją przygodę z bixenonem założonym (w garażu) do mojego poprzedniego samochodu.Jeździłem z takim zestawem ponad 3 lata i nigdy nie miałem problemów z policją ani na stacji diagnostycznej podczas przeglądów.Miałem szczęście?Pewnie trochę tak,bo jak trafi się na "upierdliwego"policjanta to potrafi zabrac dowód rejestracyjny za byle co.
Przy montażu xenonu trzeba zwrócic uwagę na podstawową sprawę a mianowicie na żarnik jak montujemy.Ponieważ do reflektora soczewkowego powinien byc zastosowany żarnik D2S.A do reflektora zwykłego(np.Zafira) żarnik D2R,który posiada specjalną metalową osłonę,która sprawia,że żarnik przy włączonych światłach mijania nie świeci jak światło drogowe i nie oślepia innych użytkowników.Sprzedawcy zestawów nie informują o tym kupujących i wciskają żarniki jakie mają w danej chwili.Na ulicach widac pełno aut ze źle dobranymi żarnikami.
Gdy jest wszystko zastosowane jak byc powinno i światła dobrze wyregulowane to nie ma prawa oślepiac.Światło ksenonowe jest kilka razy jaśniejsze od zwykłej żarówki i przy tym zużywa mniej prądu,bo żarniki xenonowe mają tylko 35W.Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie żarnika o barwie 6000K.
Dyskusja o konieczności zastosowania spryskiwaczy czy systemu samo poziomowania to już inna bajka i temat morze.
Ale ori xenony mają ok 4200K i to jest chyba najbardziej optymalna barwa
Dzięki za opinie i komentarze , a jeżeli chodzi o postojówki led to mogą być czy też nie bo się policja doczepi albo ubezpieczyciel , jeszcze kwestia żarówek głównych H7, to które dają najlepsze światło , bo jak się tak przyjrzeć to wszystkie są najlepsze a jak założysz to potem widzisz że nie widzisz .