Futbolin
Na początku witam wszystkich.
od dwóch dni jestem szczęśliwym właścicielem R6 ale jak w temacie mam z nią parę problemów
1.pali na dotyk ale jak troszkę pochodzi i sie go zgasi to przez jakiś czas jakieś 5-10min nie da sie go odpalić.
2.kopciło mi sie z pod baku jak go zrzuciłem okazało sie ,ze to z przewodu który idzie od silnika do filtra powietrza po założeniu przewodu na miejsce nie trzyma wolnych obrotów .
3.temp. silnika dochodzi do 100c a wentylator sie nie chce sie załączyć
czy ktoś może mi pomóc był bym wdzięczny
dzięki i pozdrawiam
w moim moto wentylator zaskakuje dopiero gdy wskazówka dotyka 100°C, też mi się to wydaje troche późno ale działa, a u Ciebie też wkońcu chłodzi czy wcale nie rusza? bo jeśli rusza to chłodzenie jest ok moim zdaniem, ważne żeby tych 100° nie przekraczał. co może powodować twój pierwszy problem nie mam pojęcia, może masz coś z pompą paliwową. za to nr.2 brzmi jakby ciągnął gdzieś fałszywe powietrze. co to był za przewód który zakładałeś pod bakiem? kopciło się z niego kiedy nie był założony tam gdzie trzeba? to jest kabel czy wężyk jakiś? postaraj się opisać to wszystko troche dokładniej, może damy rade dojść do przyczyny.
to był waż z jednej strony podłączony do silnika z drugiej przychodzi do filtra powietrza a ten dym to troszke jak spaliny pachniał
Czesc:)
W mojej R1 z 2000 roku wentylator załącza sie przy poziomie 104-106 st C i chłodzi do około 94.Jeżeli wentylator sie nie załącza hmmm...moze byc kilka powodów ?
jutro sprawdzę bo do 104 nie czekałem bałem sie przegrzać jej a co do reszty ma ktoś jakis pomysł ten wasz co po podłączeniu obroty falują to odma najprawdopodobniej
Odpal moto z otwartym korkiem baku. Coś mi tu śmierdzi zatkanym odpowietrzeniem. No ale wiesz jak to jest z diagnozami na odległość.
W sprawie tego wentylatora:
Sprawdz czy wogóle wentylator sie obraca (jak nie obraca sie to juz wszystko wiemy)jak obraca sie to:
- sprawdz połączenia moze jakies przewody sa uszkodzone
- moze byc uszkodzony czujnik ( powinien tam byc jeden) który uruchamia wentylator,gdy temperatura silnika zblizy sie do 100 st.