ďťż

problem z wycieraczkami przedniej szyby

Baza znalezionych fraz

Futbolin

Od pewnego czasu mam taki problem. Wycieraczki blokują mi się w pozycji "pracy przerywanej".Gdy pracują non stop jest ok. Jakiś czas temu całkowicie się zablokowały ale po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.


no własnie
mi się zablokowały (o siebie) i.. pogięło się prawe pióro będzie odginanie i ustawianie
A wcześniej miałeś jakieś objawy (zacinanie się itd.)?

Wracam do tematu.Teraz jest tak, że w pozycji "pracy przerywanej" zatrzymują się na górze a po ok.3 sek. wracają na dół ale po pewnym czasie zatrzymują się nawet na środku szyby.Jakieś sugestie?

skleiłem.
Witam,

Dzisiaj podczas jazdy wycieraczki przedniej szyby najpierw zwolniły a później zatrzymały się na środku szyby. Nie wiem jak się do tego zabrać, czy może sprawdzić jakiś bezpiecznik lub przekaźnik, jeśli tak to gdzie? Czy od razu jechać do ASO? Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.

Pozdrawiam


Po wymianie przekaźnika nic się u mnie nie polepszyło.Kolega wymieni mi chyba cały mechanizm razem z silniczkiem.

Po wymianie ww. elementów jest ok.

SCALAMY POSTY !
Skończylo się wymianą całego mechanizmu wycieraczek w ASO. Pozdrawiam
Ile taka przyjemność kosztuje?Moje znów ostatnio zaczęły ciężko chodzić.
To znany problem w Oplach. Mnie to dotknelo jakos tak w marcu w duzy deszcz. Wycieraczki chodzily coraz wolniej az w koncu sie zatrzymaly w polowie drogi. Ledwo dojechalem do pracy, na czuja, bo niezle lalo. Na szczescie nie spalilem silniczka. Jak tylko sie zatrzymalem wyjalem bezpiecznik od wycieraczek, co wszystkim doradzam. W znajomym warsztacie rozebranie mechanizmu, oczyszczenie i zmontowanie zajelo jakies 1:10-1:20 i kosztowalo mnie 200zl. Dla porownanie caly mechanizm w ASO bez wymiany kosztuje od 1100 do 1300zl, w zaleznosci od ASO. Wazne zeby szybko wyjac bezpiecznik, bo inaczej silnik poleci, a samego kupic sie nie da.
Moje wycieraczki znów coraz wolniej "chodzą". Przesmarowanie całego mechanizmu pomaga tylko na jakiś czas.Najlepiej byłoby wymienić na nowe ale ta cena...
Trzeba zdemontowac wszystko i dokladnie przeczyscic a nastepnie nasmarowac. Wg mechanika podobno na kilka lat wystarczy. W ZA wycieraczki sa narazone na wilgoc, bo sa w takim miejscu, ze obok nich ciagle sie leje podczas opadow.
Mechanik sugeruje mi wstawienie kalamitki a następnie przesmarowanie całego urządzenia.
Niedawno i u mnie wycieraczki zaczeły chodzić coraz wolniej i nagle stanęły w czasie jazdy,dopchnąłem ramię wycieraczek do dołu i silniczek się wyłączył,wymontowałem cały mechanizm co nie jest trudne i okazało się że mam zatartą tulejkę od strony pasażera,rozebrałem ,wyczyściłem i nasmarowałem wszystkie elementy ruchome i teraz narazie śmiga,nie pomyślałem o kalamitce bo wtedy można sobie smarować bez wyjmowania całego mechanizmu
Po wstawieniu ww. elementu i nasmarowaniu działanie jest ok.
Ktoś wie czy pióra się kupuje w komplecie 3szt czy osobno trzeba dobierać tylne pióro?

Dzięki
Kolego można zakupić wszystkie trzy pióra jako komplet (w dziale Giełda jest nawet oferta), a można kupić oddzielnie pióra wycieraczek szyby czołowej (2 szt. jako kpl.) i pojedyncze pióro tylnej szyby.
A było tak dobrze i znów się wycieraczki spier... Podczas normalnej pracy "spotkały" się na środku a potem lewa wróciła a prawa została w pozycji górnej. Czy w Z.B. mechanizm wycieraczek też sprawia tyle problemu?
Ja nie mam żadnych problemów z mechanizmem wycieraczek
Ja również, Janusz 123, coś pechowo trafiłeś
Tak to wyglada. Tak poza tym to jestem bardzo zadowolony z tego autka.
co do cudowania na pozycji przerywanej, to trzeba rozebrac silnik, a dokłądniej przekładnię. Tam chodzą po plastikowych i miedzianych ścieżkach styki. I czasami się te styki wyrabiają, albo przy przejściu z plastiku na metal powstaje otwór, w którym potrafi się styk zablokować i zatrzymać silnik. Miałem taki problem, ale ssilnik udało się uratować, niestety do wymiany poszedł cały mechanizm, bo po zimie na tulejkach już stawał, a do ewentualnego rozebrania tego elementu trzeba mieć dużo szczęścia.
ja.
Ehhh... chyba i mnie to dopadło... a do tego mam objawy uszczelki pod głowicą (piana w zbiorniku wyrównawczym)... $$$ bye bye...